Pagina 1 van 1
forum instellingen
Geplaatst: vr 14 jun 2013, 9:24
door blu_line
Hallo,
Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?
mvg
ST
Re: forum instellingen
Geplaatst: vr 14 jun 2013, 9:47
door Henkjan
dat is toch standaard zo?
of bedoel je binnen een topic?
Re: forum instellingen
Geplaatst: vr 14 jun 2013, 9:51
door FR_Aad
Ik neem aan dat je bekent bent met de link "Toon nieuwe berichten"
Re: forum instellingen
Geplaatst: vr 14 jun 2013, 11:26
door ray5150
"Toon actieve onderwerpen"
Lijkt mij het simpelst.
Re: forum instellingen
Geplaatst: vr 14 jun 2013, 19:33
door Marp
blu_line schreef:Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?
Door onder die '
Forum instellingen' te kiezen voor '
Wijzig weergave instellingen'. M.u.v. '
Toon onderschriften' zie je hieronder de standaard instellingen. Heb je deze niet anders ingesteld, dan worden inderdaad de onderwerpen en berichten met de laatste posts bovenaan getoond.
[SOLVED] forum instellingen
Geplaatst: za 15 jun 2013, 11:42
door blu_line
Bedankt.
Het is gelukt.
mvg
ST