Pagina 1 van 1

forum instellingen

Geplaatst: vr 14 jun 2013, 9:24
door blu_line
Hallo,

Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?

mvg

ST

Re: forum instellingen

Geplaatst: vr 14 jun 2013, 9:47
door Henkjan
dat is toch standaard zo?

of bedoel je binnen een topic?

Re: forum instellingen

Geplaatst: vr 14 jun 2013, 9:51
door FR_Aad
Ik neem aan dat je bekent bent met de link "Toon nieuwe berichten"

Re: forum instellingen

Geplaatst: vr 14 jun 2013, 11:26
door ray5150
"Toon actieve onderwerpen"
Lijkt mij het simpelst.

Re: forum instellingen

Geplaatst: vr 14 jun 2013, 19:33
door Marp
blu_line schreef:
Hoe kan ik doormiddel van forum instellingen de topics waarin het laatst gepost is bovenaan hebben ?
Door onder die 'Forum instellingen' te kiezen voor 'Wijzig weergave instellingen'. M.u.v. 'Toon onderschriften' zie je hieronder de standaard instellingen. Heb je deze niet anders ingesteld, dan worden inderdaad de onderwerpen en berichten met de laatste posts bovenaan getoond.
gebruikerspaneel_-_foruminstellingen_-_weergave-instellingen.png

[SOLVED] forum instellingen

Geplaatst: za 15 jun 2013, 11:42
door blu_line
Bedankt.
Het is gelukt.

mvg

ST