Hoi,
heeft hier iemand ervaring met Riken Ohm carbon fim weerstanden. Op diverse forums las ik steeds goede commentaren, maar echt weinig over het gebruik in crossovers. Zijn deze (verschillende 2 Watt parallel, of 1 parallel met een MOX) daar voor geschikt, levert het een verbetering op kwa sound ...
De reden van deze vraag; Riken Ohm stopt met de productie van deze weerstanden, en mocht iemand zeer goede ervaringen hebben met deze zou ik er snel nog wat inkopen.
Bart
Riken Ohm carbon film weerstanden
Moderator: Beheerdersteam
