Mijn naam is Rob aangenaam!
Ik woon in Rotterdam(NL) en bespeel krap 40 jaar de hobby Elektronica,
Voornamelijk in de eerste instantie Radio Piraat op de FM band.
Radiootjes en zendertjes zijn altijd al mijn grootste hobby geweest,
Later(veel te laat)ontdekte ik ook de MiddenGolf en Korte Golf (een apart verhaal)
Heb mijn licentie gehaald maar bewandel nog steeds ook het stoute pad!
(kweet niet wat het is maar vind het ook nog zo leuk! Sorry!)
Tijdens het zoeken naar schema’s voor een buizenmodulator ben hier terecht gekomen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=15672
een mooi en overzichtelijk schema met een voedingstrafo als uitganstrafo,
en dan ook nog een link naar hoe je mooie kastjes maakt:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... +aluminium
dit vond ik allemaal mooi,
en omdat ik zelf ook ontdekt heb dat buizen zo mooi kunnen klinken (door mijn eerste buis modulator)
dacht ik misschien mag ik hier ook wel vragen stellen voor mijn buis modulators?
Ik ben er nu met eentje bezig waar ik wat probleempjes mee heb omdat ik ook altijd schema’s mixt.
(Onder andere een trafo probleempje)
de groetjes van hier!
Rob.
