Pagina 1 van 4
Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 10:30
door ds23man
Hier het bouwverslag van mijn 4 kanaals Ncore amp.
TIP!!!!
Beplak de buitenzijde met raamfolie ( die zonder plaklaag) om beschadigingen te voorkomen:
Alle boormallen netjes uitgelijnd:
Idee hoe het wordt:
Volgende stap: even met de centerpons in de weer en boren maar!
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 10:43
door ds23man
Nog een tip trouwens:
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 12:12
door ds23man
Iemand nog op of aanmerkingen? Straks gaat de boor erin, eerst verder met de vijver schoonmaken.
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 12:20
door dre
opmerkingen?
ik mis 2 voedingen.

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 12:22
door hannesie
ds23man schreef:Nog een tip trouwens:
_DSC0434.JPG
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!

Zijn dat speakon aansluitingen?
Die ken ik niet, dat is mogelijk dan ook voor XLR mogelijk?
Is die Ampon switch ook in staat 2 voedingen te bedienen?
@ dre Er zijn wel meer mensen die 1 voeding gebruiken voor 2 Ncores

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 12:28
door Henkjan
ds23man schreef:Nog een tip trouwens:

Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!

hoe heet dat en waar haal je dat? linkje?
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 12:31
door Zweitse
Volgens mij zijn het deze. De plaatsje voor de achterzijde zijn ook gewoon voor de XLR aansluiting te gebruiken.
http://www.bax-shop.nl/luidspreker-plug ... tails.html
Hier een linkje daar de plaatjes
http://www.neutrik.com/en/xlr/xlr-chass ... sories/mfd
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 12:40
door dre
hannesie schreef:ds23man schreef:Nog een tip trouwens:
_DSC0434.JPG
@ dre Er zijn wel meer mensen die 1 voeding gebruiken voor 2 Ncores

en?
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 12:59
door ds23man
hannesie schreef:ds23man schreef:Nog een tip trouwens:
_DSC0434.JPG
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!

Zijn dat speakon aansluitingen?
JA
Die ken ik niet, dat is mogelijk dan ook voor XLR mogelijk?
Voor alle D serie chassisdelen, maar alleen als je ze aan de achterzijde monteert.
Is die Ampon switch ook in staat 2 voedingen te bedienen?
Desnoods 100
@ dre Er zijn wel meer mensen die 1 voeding gebruiken voor 2 Ncores

1 voeding per kant, laag en hoog actief. Zie geen nut om 4 voedingen toe te passen in deze setup
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 13:01
door ds23man
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 13:05
door ds23man
De bodemplaat ligt inmiddels op de werkbank.
Dus eenmaal, andermaal.... Nog iemand?????

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 13:05
door dre
gaan!
dan kun je vanmiddsag test draaien!

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 13:18
door ds23man
Shit, kan mijn centerpons weer eens niet vinden!

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 13:33
door Henkjan
ds23man schreef:Shit, kan mijn centerpons weer eens niet vinden!

ds23man schreef:eerst verder met de vijver schoonmaken.

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 13:39
door ds23man
Zo, een scherpe kruiskopschroevedraaier werkt ook uitstekend!
Gaten zitten erin!
En de vijver is ook schoon trouwens.
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 14:12
door Zweitse
Klein vijvertje dus

Even snel de draadjes er aan en gaan met die ......, N-Core.
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 14:23
door ds23man
Zweitse schreef:Klein vijvertje dus

Even snel de draadjes er aan en gaan met die ......, N-Core.
750 liter, dompelpomp erin en met de hogedrukreiniger. Ben je zo klaar

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 14:47
door Zweitse
Dan weer snel verder met de N-Core

Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 14:55
door ds23man
Ben druk bezig!
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 14:59
door Zweitse
Ik verwacht vanavond wel enkele foto's natuurlijk.
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 15:46
door ds23man
Vanavond? Zo traag ben ik nou ook weer niet!
Let niet op die lelijke schroefjes, mooie zwarte inbus zijn in bestelling.
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 15:50
door Zweitse
Waar zijn de zwarte schroefjes gebleven

Nee, ziet er mooi uit. Ik vind de frontplaat in het bijzonder heeeeeel mooi.
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 16:39
door ds23man
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 19:49
door Kappa7
Aansluiting voor de center speaker?

- Schermafdruk.~png.jpg (12.69 KiB) 5554 keer bekeken
Re: Ncore building topic
Geplaatst: zo 28 apr 2013, 19:52
door ds23man
Kappa7 schreef:Aansluiting voor de center speaker?
Schermafdruk.~png.jpg
Nee, das een Powercon. 220 volt in....
http://www.neutrik.com/en/audio/powercon/powercon-20-a/