"oude nieuwe"
Geplaatst: vr 12 apr 2013, 19:55
Hai iedereen, mijn naam is Ron ik ben 54jaar jong.
ik heb een aantal hobby's, en een ervan is klooien met speakers, ik heb al diverse eigen boxen gebouwd van hout of rioolbuis, en de bekende systemen van vifa gemaakt
zoals de carrat en de vivage94.
ik ben zeker geen virtuoos op dit gebied, maar slechts iemand die prettig bevirust is door jaaaren geleden een Elektuur te hebben gelezen.
Tot later, Ron
ik heb een aantal hobby's, en een ervan is klooien met speakers, ik heb al diverse eigen boxen gebouwd van hout of rioolbuis, en de bekende systemen van vifa gemaakt
zoals de carrat en de vivage94.
ik ben zeker geen virtuoos op dit gebied, maar slechts iemand die prettig bevirust is door jaaaren geleden een Elektuur te hebben gelezen.
Tot later, Ron