Hai iedereen, mijn naam is Ron ik ben 54jaar jong.
ik heb een aantal hobby's, en een ervan is klooien met speakers, ik heb al diverse eigen boxen gebouwd van hout of rioolbuis, en de bekende systemen van vifa gemaakt
zoals de carrat en de vivage94.
ik ben zeker geen virtuoos op dit gebied, maar slechts iemand die prettig bevirust is door jaaaren geleden een Elektuur te hebben gelezen.
Tot later, Ron
"oude nieuwe"
Moderator: Beheerdersteam
Re: "oude nieuwe"
eigenlijk wel Dre, ik heb nu een Quadrall surround set, schitterend bij tv en films maar, er is altijd een maar
ik vind stereo en een definieerbaar laag, met een warm geluid genieten bij een mooie cd
En na wat tijd in andere hobbyś gestoken te hebben, begint het weer te kriebelen, ik heb dus nog Wharefdale woofers en filters daar ga ik een speciale kast voor maken en een tweeter voor zoeken.
Er is een hoop te vinden hier op het forum
Ron
ik vind stereo en een definieerbaar laag, met een warm geluid genieten bij een mooie cd
En na wat tijd in andere hobbyś gestoken te hebben, begint het weer te kriebelen, ik heb dus nog Wharefdale woofers en filters daar ga ik een speciale kast voor maken en een tweeter voor zoeken.
Er is een hoop te vinden hier op het forum
Ron
