Ik hoop hier in dit forum een bevredigend antwoordt te krijgen.
Wie op dit forum heeft ervaringen met het bestellen op de website van dantimax (http://electronics.dantimax.dk/).
Ik heb 5 weken geleden spul gekocht en betaald maar heb nog niets binnen. Elke week stuur ik de beste man een mailtje maar daar reageert hij niet op.
Als je een mailtje stuurt voor vagen over de producten geeft hij meestal binnen 2 dagen antwoord maar zodra je de bestelling hebt gedaan en betaald is hij niet meer thuis.
Komt dit bekent voor of duurt het gewoon heel erg lang.
JOPIE
Ervaringen met dantimax
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Vinculum
- Contacteer:
Re: Ervaringen met dantimax
Hmm, ik heb ooit eens wat spullen bij hem besteld maar dat werd eigenlijk zonder problemen geleverd. Kan wel even duren inderdaad.
Hmm, nee. Gaat meestal wel 1 a 2 weken overheen maar tot nu toe altijd correct geleverd. Laatste was ong. een jaar geleden. 5 weken is i.d.d. wel erg lang.
Herken ik eerste contact snelle en goede respons als je hebt besteld dan hoor je opeens niks meer.
En blijkt dat hij eerste e.e.a. moet bestellen bij zijn leverancier, hij heeft denk ik als kleinere firma niks tot weinig op voorraad
En blijkt dat hij eerste e.e.a. moet bestellen bij zijn leverancier, hij heeft denk ik als kleinere firma niks tot weinig op voorraad