Ik zal mij zoals het hoort even voorstellen.
Mijn vrouw, 2 zoontjes de hond en ik wonen in Friesland en zijn allemaal gek op echte muziek!
Mijn kinderen ook.
Maar wat ze ook leuk vinden is aan luidsprekers zitten of eindtrappen opblazen en aan volumeknoppen hangen!! Als iemand een lijstje wil zien van wat mijn zoons op dit gebied allemaal hebben gepresteerd dan hoor ik dat wel,
Maar goed hier even hetgeen ik op zelfbouw gebied heb gedaan:
-Op 15 jarige leeftijd samen met mijn vader(stiefvader) 2 grote zuilen gebouwd waarin een warfedale systeem was gecombineerd met 2 stuks 20cm woofers en een extra tweeter.
-een aantal jaren geleden 2stuks Vifa Impuls gebouwd en een Peerless sub 9 met DS 4.0.
Deze set gebruik ik nu nog steeds en wordt aangestuurd door een net gereviseerde Yamaha M4 eindtrap, Meridian voorversterker en cd speler, Technics platenspeler.
Onze muziek smaken:
Van Zappa tot Paolo Conte en van Queen tot Aerosmith.
Maar ook Experimenteel slag en baswerk zoals Terry Bozzio met Tony Levin.
Dit was het wel voor nu!
Ik wil n nieuwe set gaan bouwen maar dat zet ik in een ander topic.
Groeten Jelmen
