Kabeltje hier.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

kabeltje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 28 feb 2013, 17:37

Kabeltje hier.

Bericht door kabeltje »

Hallo allemaal,
Na weken rondneuzen op deze site toch maar even voorstellen.
Al van jongs af aan heeft muziek mijn interesse.
Vroeger al wist ik alle types van bose en kon ze zelfs tekenen,
ik heb de 301, 401 en de melkpakjes gehad,nu weet ik beter.
Mijn huidige set is alweer 7 jaar oud, maar ben nog heel tevree.
Luister nu naar Harman Kardon AVR 230, DVD 31 een oude technics cd speler en B&W 320 speakers.
Mijn muziekkast gaat van Mozart, Katie Melua tot Dream Theater en alles daar tussen in.
Mijn naam Kabeltje komt omdat ik onlangs nieuwe luidsprekerkabels en interlinks heb aangeschaft.
Mijn kennis van electronica is nihil, dus verwacht van mij geen wonderen.
maar ik weet wel wat ik mooi vind en goed vind klinken, zonder voorkennis van de techniek.
met vriendelijke groet,
Kabeltje.
Plaats reactie