Pagina 1 van 1

Nieuw hier

Geplaatst: do 21 feb 2013, 22:09
door Albert
Toevallig op dit forum terecht gekomen ivm een kapotte woofer. Vroeger (en nu nog) een beetje knutselaar geweest met electronica. Geen hoogstaande zaken; dingen zoals lichtorgels en triacregelaars. Een paar jaar geleden nog een buizenversterker gereviseerd van een lesliebox. Momenteel druk bezig om mijn home cinema te finetunen.

Re: Nieuw hier

Geplaatst: do 21 feb 2013, 22:35
door Henkjan
Welkom Albert :!: