Nieuw hier
Moderator: Beheerdersteam
Nieuw hier
Toevallig op dit forum terecht gekomen ivm een kapotte woofer. Vroeger (en nu nog) een beetje knutselaar geweest met electronica. Geen hoogstaande zaken; dingen zoals lichtorgels en triacregelaars. Een paar jaar geleden nog een buizenversterker gereviseerd van een lesliebox. Momenteel druk bezig om mijn home cinema te finetunen.
