Pagina 1 van 1
Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: do 14 feb 2013, 23:46
door Henkjan
voor nominaties en verhaal:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17814
stemmen tot einde vd maand
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: do 14 feb 2013, 23:56
door hannesie
Met een beperkte keuze, wel een duidelijke uitschieter.

Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 15 feb 2013, 0:27
door BertDB
Ja, de ESS van Peter...
Professioneel en af.
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 15 feb 2013, 0:38
door Henkjan
hannesie schreef:Met een beperkte keuze...
ja, het is meer de DAC van het jaar... maar voor 2013 lijken er wat meer bronnen aan te komen
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: do 21 feb 2013, 23:42
door Henkjan
nog een week
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 11:46
door hannesie
Nu dus zeker en vast, op zijn "Vlaams".

Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 16:15
door knuisje
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 17:35
door ds23man
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat je een rollade gewonnen hebt!

Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 17:47
door knuisje
Ik vind het best als er maar gegarandeerd geen paardenvlees in zit.

Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 19:05
door ds23man
knuisje schreef:Ik vind het best als er maar gegarandeerd geen paardenvlees in zit.

Voor jouw een vraag, voor de fabrikant een weet.........
