Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
voor nominaties en verhaal: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17814
stemmen tot einde vd maand
stemmen tot einde vd maand
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Met een beperkte keuze, wel een duidelijke uitschieter. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
ja, het is meer de DAC van het jaar... maar voor 2013 lijken er wat meer bronnen aan te komenhannesie schreef:Met een beperkte keuze...
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Nu dus zeker en vast, op zijn "Vlaams".Henkjan schreef:nog een week
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat je een rollade gewonnen hebt! 
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Ik vind het best als er maar gegarandeerd geen paardenvlees in zit. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bron van het jaar 2012 - stemmen maar
Voor jouw een vraag, voor de fabrikant een weet.........knuisje schreef:Ik vind het best als er maar gegarandeerd geen paardenvlees in zit.
