Weer een nieuw persoon :)
Geplaatst: ma 11 feb 2013, 16:36
Hallo allemaal,
Ik ben Tim kom uit de provincie Groningen en ben 19 jaar. Heb vele hobby's en aangezien ik nog op school zit, er best wel veel leer, komen er steeds meer interesses bij.
Ben hier terecht gekomen na dat ik al een tijd lang opzoek ben naar informatie over het maken van luidsprekers. Zo wil ik graag een subwoofer maken en heb al helemaal een idee voor me. Maar toch lukt me dat niet. Dus kom hier nog weer wat meer infomatie op zoeken zoals, waar je losse speakers koopt, versterkers voor deze speakers, behuizingen, ideeën voor behuizingen enz. Lijkt me juist erg leuk om me luidsprekers allemaal zelf te maken!
Hoop dat ik het hier een beetje naar me zin krijg en hoop dat ik later ook zelf mensen hier, of ergens anders kan helpen met informatie die ik heb opgedaan!.
Groeten,
Tim
Ik ben Tim kom uit de provincie Groningen en ben 19 jaar. Heb vele hobby's en aangezien ik nog op school zit, er best wel veel leer, komen er steeds meer interesses bij.
Ben hier terecht gekomen na dat ik al een tijd lang opzoek ben naar informatie over het maken van luidsprekers. Zo wil ik graag een subwoofer maken en heb al helemaal een idee voor me. Maar toch lukt me dat niet. Dus kom hier nog weer wat meer infomatie op zoeken zoals, waar je losse speakers koopt, versterkers voor deze speakers, behuizingen, ideeën voor behuizingen enz. Lijkt me juist erg leuk om me luidsprekers allemaal zelf te maken!
Hoop dat ik het hier een beetje naar me zin krijg en hoop dat ik later ook zelf mensen hier, of ergens anders kan helpen met informatie die ik heb opgedaan!.
Groeten,
Tim