Weer een nieuw persoon :)

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
cityking
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 feb 2013, 16:25

Weer een nieuw persoon :)

Bericht door cityking »

Hallo allemaal,

Ik ben Tim kom uit de provincie Groningen en ben 19 jaar. Heb vele hobby's en aangezien ik nog op school zit, er best wel veel leer, komen er steeds meer interesses bij.
Ben hier terecht gekomen na dat ik al een tijd lang opzoek ben naar informatie over het maken van luidsprekers. Zo wil ik graag een subwoofer maken en heb al helemaal een idee voor me. Maar toch lukt me dat niet. Dus kom hier nog weer wat meer infomatie op zoeken zoals, waar je losse speakers koopt, versterkers voor deze speakers, behuizingen, ideeën voor behuizingen enz. Lijkt me juist erg leuk om me luidsprekers allemaal zelf te maken!

Hoop dat ik het hier een beetje naar me zin krijg en hoop dat ik later ook zelf mensen hier, of ergens anders kan helpen met informatie die ik heb opgedaan!.

Groeten,
Tim
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Weer een nieuw persoon :)

Bericht door Henkjan »

Hallo Tim, welkom hier !
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Weer een nieuw persoon :)

Bericht door Zweitse »

Tim, welkom op dit mooie forum. Op je vraag waar je speakers en dergelijke kunt kopen zijn er een aantal forumleden die een webwinkel hebben.

http://www.juoiga.nl/
http://www.rumoh.eu/
cityking
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 feb 2013, 16:25

Re: Weer een nieuw persoon :)

Bericht door cityking »

Dank jullie! Ook direct voor de informatie! :) Ik zal maar eens vlink gaan berekenen. zal uit eindelijk wel een tropic starten met de voortgang!
Plaats reactie