Pagina 1 van 1

tekst op de homepage weg....

Geplaatst: di 05 feb 2013, 19:27
door sietse
Als ik ZBA opstart is de tekst op de homepage weg.... hoezo????

Re: Traag...................................................

Geplaatst: di 05 feb 2013, 20:09
door Henkjan
sietse schreef:
Als ik ZBA opstart is de tekst op de homepage weg.... hoezo????
welke tekst bedoel je?

Re: Traag...................................................

Geplaatst: di 05 feb 2013, 20:15
door ds23man
Henkjan schreef:
sietse schreef:
Als ik ZBA opstart is de tekst op de homepage weg.... hoezo????
welke tekst bedoel je?
Volgens mij de schunnige...... :mrgreen:

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Geplaatst: di 05 feb 2013, 20:23
door ray5150
Er stond toch tekst in dat witte vlak ?
Naamloos.png

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Geplaatst: di 05 feb 2013, 20:29
door Marp
Geen paniek, je mist enkel deze tekst. ;)
Thursday, 09 September 2004

Welkom op dé website voor en door zelfbouwers. We zijn hard aan het werk om de website gebruiksklaar te maken. Hier komen.....
De index van de oude portal kan niet meer met de huidige php overweg. Wordt ook niets meer aan gedaan, want t.z.t. wordt alles vervangen. De links en artikelen zijn nog gewoon aanwezig.

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Geplaatst: di 05 feb 2013, 21:38
door Henkjan
Marp schreef:
.... artikelen zijn nog gewoon aanwezig.
en die gaan t.z.t. *) over naar de wiki


*) als er wat mensen zin/tijd/gelegenheid hebben.

Re: tekst op de homepage weg....

Geplaatst: wo 06 feb 2013, 19:30
door sietse
Ok, er zijn meer die het zien. Vond het een beetje raar. We zien wel weer. 8)