tekst op de homepage weg....
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Traag...................................................
welke tekst bedoel je?sietse schreef:Als ik ZBA opstart is de tekst op de homepage weg.... hoezo????
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Traag...................................................
Volgens mij de schunnige......Henkjan schreef:welke tekst bedoel je?sietse schreef:Als ik ZBA opstart is de tekst op de homepage weg.... hoezo????
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.
Geen paniek, je mist enkel deze tekst.
De index van de oude portal kan niet meer met de huidige php overweg. Wordt ook niets meer aan gedaan, want t.z.t. wordt alles vervangen. De links en artikelen zijn nog gewoon aanwezig.Thursday, 09 September 2004
Welkom op dé website voor en door zelfbouwers. We zijn hard aan het werk om de website gebruiksklaar te maken. Hier komen.....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.
en die gaan t.z.t. *) over naar de wikiMarp schreef:.... artikelen zijn nog gewoon aanwezig.
*) als er wat mensen zin/tijd/gelegenheid hebben.
Re: tekst op de homepage weg....
Ok, er zijn meer die het zien. Vond het een beetje raar. We zien wel weer. 
