Pagina 1 van 3
Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: di 29 jan 2013, 19:50
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2012.
voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2012 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 11 februari 2013 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: di 29 jan 2013, 22:16
door RobertD
Ik nomineer dan de
HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: do 31 jan 2013, 21:18
door sander1238
RobertD schreef:Ik nomineer dan de
HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
+1
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: do 31 jan 2013, 21:46
door Vinculum
Ik nomineer Ray's
Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: do 31 jan 2013, 22:03
door BertDB
Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's
Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk

)
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 8:44
door TheoK
RobertD schreef:Ik nomineer dan de
HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
+1. Ik doe er ook een paar veren bij.
Ben er ook zeer trots op.
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 18:02
door ray5150
BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's
Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk

)
+1
Wat Theo kan, kan ik ook...

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 18:37
door ds23man
BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's
Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk

)
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 18:48
door mtb
Onbescheiden als ik ben, nomineer ik natuurlijk mijn compacte buizenversterker, zie het einde van
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=17227.
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 18:50
door ds23man
200 honderd zweepslagen in het openbaar op het dorpsplein van Hoevelaken!

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 19:24
door knuisje
Jij bent 2000 jaar te laat geboren.

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 19:55
door ray5150
ds23man schreef:BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's
Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk

)
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
Kijk ze eens zitten genieten !
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: vr 01 feb 2013, 20:33
door ds23man
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 10:58
door dre
ray5150 schreef:ds23man schreef:BertDB schreef:
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk

)
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
lekker betrouwbaar publiek!

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 12:06
door ds23man
dre schreef:ray5150 schreef:ds23man schreef:
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
lekker betrouwbaar publiek!

Die zaten helemaal niet te luisteren! Ze zaten te kijken hoe de pizza's op Ray's kachel werden opgewarmd!

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 17:41
door ray5150
dre schreef:ray5150 schreef:ds23man schreef:
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
lekker betrouwbaar publiek!

Ja, met name die blonde rechts op de tweede rij, da's helemaal een portet !
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 18:35
door hannesie
Helemaal met je eens.

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 19:16
door ds23man
Is dat niet het mannetje die het altijd koud heeft en daarom een klasse A bak bouwt?????
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 19:28
door dre
ray5150 schreef:dre schreef:
lekker betrouwbaar publiek!

Ja, met name die blonde rechts op de tweede rij, da's helemaal een portet !

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: za 02 feb 2013, 22:45
door asterduc
ray5150 schreef:Kijk ze eens zitten genieten !
toen draaiden we op dat kleine klasse D bakje dat erachter stond, kijk maar naar de bdrading

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: zo 03 feb 2013, 1:52
door RobertD
ds23man schreef:Is dat niet het mannetje die het altijd koud heeft en daarom een klasse A bak bouwt?????
En dat is te begrijpen, ik ben pas bij Ray in de schuur geweest. Koud man!
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: zo 03 feb 2013, 23:54
door asterduc
ik wil graag op een niet-buizen-versterker kunnen stemmen.
Was die er ook bij in 2012?

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: ma 04 feb 2013, 0:02
door Henkjan
de kachel van Ray
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: ma 04 feb 2013, 0:11
door asterduc
euh, ja natuurlijk,

dacht effe dat ie ook op buizen liep.
Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties
Geplaatst: ma 04 feb 2013, 0:21
door hannesie
Waren er ook niet een paar mooie UCD varianten bij?
Cobaltjeh?