Gegroet !
Geplaatst: di 29 jan 2013, 10:58
Hallo allemaal !
Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik in de komende maanden een Annastasia-versterker ga bouwen.
Het is mijn eerste elektronica-project dus ik ga met veel newbie-vragen zitten.
Ik ben niet echt onhandig (ik doe al het onderhoud aan mijn motorfiets zelf bvb en werkjes in huis en zo) maar een soldeerbout heb ik nog maar twee keer in mijn handen gehad. Dus dat gaat fun worden !
Mijn set momenteel:
twee Castle Harlech S2-speakers, QED Silver Anniversery speakercables, een LFD Mistral LE versterker, een zelf gemodificeerde Thorens-TD166 en een gemodificeerde Technics SL-PG5 CD-speler (zo gekocht). De phono-amp is een gemod prutsdingetje van QED (zo gekocht) die ik ooit nog eens moet vervangen door een PhonoDude.
de groeten,
Paul
Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik in de komende maanden een Annastasia-versterker ga bouwen.
Mijn set momenteel:
twee Castle Harlech S2-speakers, QED Silver Anniversery speakercables, een LFD Mistral LE versterker, een zelf gemodificeerde Thorens-TD166 en een gemodificeerde Technics SL-PG5 CD-speler (zo gekocht). De phono-amp is een gemod prutsdingetje van QED (zo gekocht) die ik ooit nog eens moet vervangen door een PhonoDude.
de groeten,
Paul