Dus maar op zoek naar een vervanger, en kwam bij de kringloop een CD782 tegen met afstandsbediening voor 7,50 euro
Meteen wat modificaties gedaan:
Elco's in de voeding en bij de IC's vervangen voor verse.
Aparte 5V regelaars voor decoder/oversampler/dac
Opamps vervangen door OPA2134
De 100nF condensatoren bij de TDA1541 vervangen voor betere.
Speelt lekker en kan hopelijk weer een hele tijd mee
