Pagina 1 van 1
PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: wo 09 jan 2013, 19:32
door johan283
Ik heb even een vraag:
Als ik PM berichten verstuur dan blijven die allemaal in de postvak uit hangen.
Nu twijfel ik of deze berichten zijn ontvangen?
In outlook betekend dat meestal dat je postbus vol is en niet meer kan verzenden.
Is dat ook zo op het forum?
Waarom blijven mijn berichtjes hangen in postvak uit en gaan ze niet naar de map verzonden?
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: wo 09 jan 2013, 19:34
door SARK
Ze verdwijnen pas uit je postvak uit zodra ze door de ontvanger ook daadwerkelijk zijn gelezen, stuur mij eens een PB

Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: wo 09 jan 2013, 19:50
door johan283
verstuurd
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: wo 09 jan 2013, 20:42
door SARK
En ik heb 'm gelezen, is 'ie nu uit jouw 'postvak uit' verdwenen

Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: wo 09 jan 2013, 21:09
door Barry2001
Als je doelt op een pb aan scanspeakman, heb 'm begin vd middag een PM gestuurd die nu ook nog in m'n postvak uit zit. De beste man heeft het bericht dus nog niet bekeken, komt vanzelf goed.
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: wo 09 jan 2013, 22:29
door scanspeakman
Inmiddels gelezen en beantwoord. Zou uit je postvak uit verdwenen moeten zijn.
Scanspeakman
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: do 10 jan 2013, 17:26
door SARK
Johan

Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: do 10 jan 2013, 17:37
door ray5150
SARK schreef:Johan

Stuur hem even een PB !

Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: do 10 jan 2013, 17:53
door ds23man
Pleh!

Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: do 10 jan 2013, 20:18
door SARK
ray5150 schreef:SARK schreef:Johan

Stuur hem even een PB !


Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: do 10 jan 2013, 20:22
door ds23man
Of een postduif.............

Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Geplaatst: do 10 jan 2013, 20:44
door ray5150
ds23man schreef:Of een postduif.............

