PM berichten blijven in postvak uit hangen
Moderator: Beheerdersteam
PM berichten blijven in postvak uit hangen
Ik heb even een vraag:
Als ik PM berichten verstuur dan blijven die allemaal in de postvak uit hangen.
Nu twijfel ik of deze berichten zijn ontvangen?
In outlook betekend dat meestal dat je postbus vol is en niet meer kan verzenden.
Is dat ook zo op het forum?
Waarom blijven mijn berichtjes hangen in postvak uit en gaan ze niet naar de map verzonden?
Als ik PM berichten verstuur dan blijven die allemaal in de postvak uit hangen.
Nu twijfel ik of deze berichten zijn ontvangen?
In outlook betekend dat meestal dat je postbus vol is en niet meer kan verzenden.
Is dat ook zo op het forum?
Waarom blijven mijn berichtjes hangen in postvak uit en gaan ze niet naar de map verzonden?
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Ze verdwijnen pas uit je postvak uit zodra ze door de ontvanger ook daadwerkelijk zijn gelezen, stuur mij eens een PB 
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
En ik heb 'm gelezen, is 'ie nu uit jouw 'postvak uit' verdwenen 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Als je doelt op een pb aan scanspeakman, heb 'm begin vd middag een PM gestuurd die nu ook nog in m'n postvak uit zit. De beste man heeft het bericht dus nog niet bekeken, komt vanzelf goed.
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
Inmiddels gelezen en beantwoord. Zou uit je postvak uit verdwenen moeten zijn.
Scanspeakman
Scanspeakman
Re: PM berichten blijven in postvak uit hangen
ray5150 schreef:Stuur hem even een PB !SARK schreef:Johan
