TEAC PD-H500i laser unit monteren
Geplaatst: ma 19 nov 2012, 7:23
Beste forummers,
Heb ik eindelijk de CD-speler welke ik zo graag in mijn set wilde hebben (TEAC PD-H500i), doet deze dus heel vreemd.
Bij het invoeren van de CD, blijft de teller heel vaak op nul staan, dus je hoort niets draaïen of zoeken.
Als deze dan eindelijk de CD heeft gezien, dan is de speler vaak nog aan het zoeken van de data.
Nu heb ik op Ebay een nieuwe laser unit kunnen scoren en hoop deze van de week binnen te krijgen.
En nu komt mijn vraag, is zo'n unit "eenvoudig" zelf te vervangen? Ik ben niet compleet onbekend met schroevendraaier en/of soldeerbout dus daar zal/kan het niet aan liggen.
Het is wel voor het eerst dat ik zo iets gevoeligs wil gaan ondernemen dus tips en adviezen zijn van harte welkom.
Zou dit eventueel ook wel met iemand samen willen doen die hier meer verstand van heeft, dan kan ik ook weer wat leren in de buurt van Arnhem/Westervoort.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Marcel
Heb ik eindelijk de CD-speler welke ik zo graag in mijn set wilde hebben (TEAC PD-H500i), doet deze dus heel vreemd.
Bij het invoeren van de CD, blijft de teller heel vaak op nul staan, dus je hoort niets draaïen of zoeken.
Als deze dan eindelijk de CD heeft gezien, dan is de speler vaak nog aan het zoeken van de data.
Nu heb ik op Ebay een nieuwe laser unit kunnen scoren en hoop deze van de week binnen te krijgen.
En nu komt mijn vraag, is zo'n unit "eenvoudig" zelf te vervangen? Ik ben niet compleet onbekend met schroevendraaier en/of soldeerbout dus daar zal/kan het niet aan liggen.
Het is wel voor het eerst dat ik zo iets gevoeligs wil gaan ondernemen dus tips en adviezen zijn van harte welkom.
Zou dit eventueel ook wel met iemand samen willen doen die hier meer verstand van heeft, dan kan ik ook weer wat leren in de buurt van Arnhem/Westervoort.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Marcel