In dit topic (http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=17310) heb ik wat gesimuleerd, uiteindelijk is er een gesloten sub uitgekomen met een CSS SDX10.
De driver is inmiddels binnen, wat een ding!
Dus dan moet er gebouwd gaan worden!
Nog even wat definitieve simulaties: Rekening gehouden met max versterker vermogen (150@4ohm): Met 35 liter gesloten krijg ik hem wel bijna aan xmax! Group delay: Getekend met Sketchup, versterker komt extern. Op de website van Juoigâ kon ik een 3d model van de CSS SDX10 downloaden, ziet er leuk uit zo! Het 3d model van de driver is niet helemaal correct helaas.
Dank krijg je dit: En met bracing: Alles met 25mm MDF plus een extra 16mm MDF voor de baffle waar de driver in verzonken wordt.
Nu hopen dat het gaat lukken om het hout vanavond gezaagd te krijgen!
