Pagina 1 van 1
reeds ingespeelde SDX10
Geplaatst: do 25 okt 2012, 18:14
door Juoigâ
In de weg ligt 1 stuks CSS SDX10 woofer, die korte tijd in een test kast gespeeld heeft.
Voor €100 inclusief verzenden in NL of B mag die weg

Re: reeds ingespeelde SDX10
Geplaatst: ma 12 nov 2012, 20:25
door Nick18
Is deze woofer nog beschikbaar?
Zou ik hem voor dit project kunnen gebruiken (met de Conrad 150@4ohm plate amp)?
viewtopic.php?f=3&t=17310
Re: reeds ingespeelde SDX10
Geplaatst: ma 12 nov 2012, 21:16
door Olaf Analogue
Ik wil hem heel graag over nemen indien hij verder netjes is.
Re: reeds ingespeelde SDX10
Geplaatst: ma 12 nov 2012, 21:23
door Nick18
Olaf Markus schreef:Ik wil hem heel graag over nemen indien hij verder netjes is.
Ho! Ik was eerst

Re: reeds ingespeelde SDX10
Geplaatst: ma 12 nov 2012, 21:49
door hrscharft
Beste Olaf,
mocht de deal met Henkjan niet doorgaan dan heb ik er over niet al te lange tijd ook nog wel een beschikbaar denk ik.
al dan niet compleet met kast en versterker.
Gr,
Harm.
Re: reeds ingespeelde SDX10
Geplaatst: ma 12 nov 2012, 21:57
door Nick18
Hallo Harm,
Ga je die mooie tube sub wegdoen dan? zonde!
Gr,
Nico
Re: reeds ingespeelde SDX10
Geplaatst: di 13 nov 2012, 21:40
door Juoigâ
en verkocht