Voor €100 inclusief verzenden in NL of B mag die weg
reeds ingespeelde SDX10
Moderator: Beheerdersteam
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
reeds ingespeelde SDX10
In de weg ligt 1 stuks CSS SDX10 woofer, die korte tijd in een test kast gespeeld heeft.
Voor €100 inclusief verzenden in NL of B mag die weg
Voor €100 inclusief verzenden in NL of B mag die weg
Re: reeds ingespeelde SDX10
Is deze woofer nog beschikbaar?
Zou ik hem voor dit project kunnen gebruiken (met de Conrad 150@4ohm plate amp)?
viewtopic.php?f=3&t=17310
Zou ik hem voor dit project kunnen gebruiken (met de Conrad 150@4ohm plate amp)?
viewtopic.php?f=3&t=17310
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: reeds ingespeelde SDX10
Ho! Ik was eerstOlaf Markus schreef:Ik wil hem heel graag over nemen indien hij verder netjes is.
Re: reeds ingespeelde SDX10
Beste Olaf,
mocht de deal met Henkjan niet doorgaan dan heb ik er over niet al te lange tijd ook nog wel een beschikbaar denk ik.
al dan niet compleet met kast en versterker.
Gr,
Harm.
mocht de deal met Henkjan niet doorgaan dan heb ik er over niet al te lange tijd ook nog wel een beschikbaar denk ik.
al dan niet compleet met kast en versterker.
Gr,
Harm.
Re: reeds ingespeelde SDX10
Hallo Harm,
Ga je die mooie tube sub wegdoen dan? zonde!
Gr,
Nico
Ga je die mooie tube sub wegdoen dan? zonde!
Gr,
Nico
