Nu ben ik benieuwd hoe het geheel zich gedraagt als je gewoon op 230V in en uitschakelt.
Gaat dat vloeiend en netjes doordat de smps allerlei controle heeft ingebouwd of zou een schakelingetje a'la n555 (meen ik gezien te hebben) alles veel mooier laten verlopen. Ik wil tikken en ploppen vermijden als het even kan. (edit: op de standby of mute pin)
Mijn idee was om een aan/uit schakelaar op de voedingslijn te zetten en een van de aux voltages van de smps te gebruiken voor de led ring op die schakelaar.
Voor de rest:
Modu pesante/dissipante van 2u alukleur 300mm diep
4x XLR in
2x NL4 uit
1x powercon voor de voeding.
Grimm tpr signaalbedrading.
En redelijk gebruikelijk installatiedraad op de outputs.

