Het wordt een klein mobiel apparaatje met een dubbele bodem. Hierdoor kan de laser los van de printplaat zitten. De printplaat komt ook onder de laser. Achter op komt een Tulp-uit, Een hoofdtelefoon uit. De cd speler krijgt gewoon een normale voeding van de 220. Verder komt er een deksel op van 18mm mdf (lkkr robuust) en daarin een plexiglas plaatje verlicht met blauwe led. Genoeg speelgoed op de plank dus aan de slag dan maar.

Basisplaat met 1 zijkant

Zijkant ingefreesd. Hierdoor kan de volgende layer er mooi klem in zitten

Display door overnieuw wat plekken te solderen weer helemaal helder en werkt weer naar behoren.

De laser. Heeft altijd naar behoren gewerkt. Is eigenlijk niets mis mee

Zo zijn we ge-eindigt vandaag. Morgen verder voor het voorplaatje en de deksel. Paar ledjes erin en bijnaklaar. Het display infrezen zal lastig worden en ook maar eens voor een beetje back-licht zorgen:)
Wordt vervolgt Door mij binnenkort
