Hallo allemaal,
Onlangs heb ik mij bij zelfbouwaudio.nl aangemeld en met dit bericht wil ik mij graag voorstellen.
Mijn naam is Gerd Smilde en ik ben 44 jaar.
Ik kom uit het noorden van het land (Drenthe) en bezocht de afgelopen 1,5 jaar al regelmatig de site.
Mijn interesse in audio gaat ver terug en in het verleden heb ik al eens een paar luidsprekers gebouwd (KEF rr107).
Na jaren trouwe dienst staan nu op zolder stof te verzamelen.
Daarnaast heb 15 jaar rondgezworven in de pro-audio wereld als geluidstechnicus, maar ben daar vanwege mijn werk mee gestopt.
De verschillende onderwerpen op dit forum vind ik erg interessant en hebben mij doen besluiten om mij aan te melden.
Met name het versterkerontwerp lm4780 van Knuisje lijkt mij een erg mooi project om te maken en ik hoop dat de print daarvoor nog verkrijgbaar is.
Als dat zo is zal ik daar dan ook een nieuw onderwerp over aanmaken en de vorderingen met jullie delen.
Met vriendelijke groeten,
Gerd Smilde
Mezelf voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mezelf voorstellen
Aan jou achternaam te zien woon je misschien dicht bij mij in de buurt?
Welkom.
Welkom.
Hoi Theo,
Hoewel ik nog geen relatie heb kunnen vinden tussen jou woonplaats en mijn achternaam, woon ik toch redelijk in de buurt.
Mijn woonplaats is Emmen
.
Groeten,
Gerd
Hoewel ik nog geen relatie heb kunnen vinden tussen jou woonplaats en mijn achternaam, woon ik toch redelijk in de buurt.
Mijn woonplaats is Emmen
Groeten,
Gerd
Ik had zo gedacht omdat je achternaam smilde is dat je misschien ook in Smilde woont.
Want daar woon ik namelijk.
Want daar woon ik namelijk.
Ik zag het in je sig. Is redelijk dichtbij.
Inmiddels heb ik contact gehad met Knuisje.
Zodra de prints weer leverbaar zijn, neem ik er één van hem af.
Ik zal dan ook een topic starten.
Inmiddels heb ik contact gehad met Knuisje.
Zodra de prints weer leverbaar zijn, neem ik er één van hem af.
Ik zal dan ook een topic starten.