audio nirvana in tqwt

Laat in alle details je luidspreker creaties zien!

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
In een showcase-onderwerp kunnen geen reacties worden geplaatst.
Zie ook: info en index
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

audio nirvana in tqwt

Bericht door marchetto »

Hallo mede diy'ers.
Ik ben nieuw hier en leek mij wel leuk om me toe te voegen aangezien ik dezelfde hobby's heb.

Waar ik mee bezig ben geweest is een audio nirvana super 8 in een tqwt behuizing te krijgen.
Na enig reken en denk werk hebben we de goede behuizing kunnen vinden.

Kast is ruim een meter hoog breedte is 248mm en diepte 358mm.
Kast is voorzien van reflex buis.
Geluid is na enige probeerselen van demping goed te noemen vooral wat opvalt is het laag.
Er is een diep en strak maar toch rollend laag aanwezig.

En het midden en hoog is goed te noemen.
Wil alleen nog wel even een keer kijken of er bafflestep filter tussen moet.
Weet dit niet want heb geen apparatuur om dit uit te zoeken.

Kijk maar eens naar de foto's en zie jullie reactie'sgraag tegemoet.
Bijlagen
Hier de gaten voor de units gezaagd
Hier de gaten voor de units gezaagd
Hier het hout pakket gezaagd binnen
Hier het hout pakket gezaagd binnen
Hier even de unit gepast
Hier even de unit gepast
Hier de kast 1 gelijmd
Hier de kast 1 gelijmd
P16-06-12_14-29[1].jpg
P16-06-12_14-29[2].jpg
En hier staan ze
En hier staan ze
En nog een foto
En nog een foto
En dit is de versterker + dac die zen mannetje staan.<br />Een smsl sa-36 en sd-1955
En dit is de versterker + dac die zen mannetje staan.
Een smsl sa-36 en sd-1955
Plaats reactie

Terug naar “Luidspreker Showcases”