Pagina 1 van 1

Voor de subjectivisten

Geplaatst: di 24 jan 2006, 21:07
door Leeuwarden
Eat your heart out!

http://www.michaelgaedtke.de/workshop2.html

Is er nog een objectivist die een link heeft naar een dome-tweeter? Bijvoorkeur zonder ferrofluid? Zelfbouw natuurlijk...

:shock:

Geplaatst: di 24 jan 2006, 21:12
door voodooless
Ik hoop wel dat die gast een trafo tussen amp en ribbon heeft gezet ;)

Maareh, dit is wel heel mooi gemaakt! Eigenlijk erg simpel, je moet het alleen "ff" doen.

Geplaatst: di 24 jan 2006, 21:17
door Leeuwarden
Nou, inderdaad! Ik hoop dat hij er hier: http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... readid=337 nog meer over gaat vertellen.

Geplaatst: za 28 jan 2006, 14:18
door Pjotr
Ziet er idd erg mooi uit :) Als je de tijd maar hebt he ...........

"Tis jammer dat als je na je pensioen wel alle tijd hebt, je oren het dan weer minder doen :cry:

Geplaatst: za 28 jan 2006, 14:25
door SARK
Pjotr schreef:
Ziet er idd erg mooi uit :) Als je de tijd maar hebt he ...........

"Tis jammer dat als je na je pensioen wel alle tijd hebt, je oren het dan weer minder doen :cry:
Is het niet zo dat na je pensioen, niets het meer doet :roll:

Geplaatst: za 28 jan 2006, 22:55
door Pjotr
SARK schreef:
Pjotr schreef:
Ziet er idd erg mooi uit :) Als je de tijd maar hebt he ...........

"Tis jammer dat als je na je pensioen wel alle tijd hebt, je oren het dan weer minder doen :cry:
Is het niet zo dat na je pensioen, niets het meer doet :roll:
Daar zijn de meningen verdeeld over :roll: Maar bedoelde idd pensioenering, oftewel met pensoien gaan ;)

Geplaatst: za 28 jan 2006, 23:16
door SARK
Ik dacht dat jij "tijdens" je pensioen bedoelde, na je pensioen ben je volgens mij dood :roll:

Geplaatst: za 28 jan 2006, 23:34
door Henkjan
SARK schreef:
Ik dacht dat jij "tijdens" je pensioen bedoelde, na je pensioen ben je volgens mij dood :roll:
hangt van je pensioen af :?

Geplaatst: zo 29 jan 2006, 1:13
door SARK
Henkjan schreef:
hangt van je pensioen af :?
Ehm, correct.

Geplaatst: zo 29 jan 2006, 7:32
door Leeuwarden
Jongens! Even niet mijmeren over de toekomst graag! Back on topic! Wie maakt ook zo'n ding?