Pagina 1 van 1
Voor de subjectivisten
Geplaatst: di 24 jan 2006, 21:07
door Leeuwarden
Eat your heart out!
http://www.michaelgaedtke.de/workshop2.html
Is er nog een objectivist die een link heeft naar een dome-tweeter? Bijvoorkeur zonder ferrofluid? Zelfbouw natuurlijk...

Geplaatst: di 24 jan 2006, 21:12
door voodooless
Ik hoop wel dat die gast een trafo tussen amp en ribbon heeft gezet
Maareh, dit is wel heel mooi gemaakt! Eigenlijk erg simpel, je moet het alleen "ff" doen.
Geplaatst: di 24 jan 2006, 21:17
door Leeuwarden
Nou, inderdaad! Ik hoop dat hij er hier:
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... readid=337 nog meer over gaat vertellen.
Geplaatst: za 28 jan 2006, 14:18
door Pjotr
Ziet er idd erg mooi uit

Als je de tijd maar hebt he ...........
"Tis jammer dat als je na je pensioen wel alle tijd hebt, je oren het dan weer minder doen

Geplaatst: za 28 jan 2006, 14:25
door SARK
Pjotr schreef:Ziet er idd erg mooi uit

Als je de tijd maar hebt he ...........
"Tis jammer dat als je na je pensioen wel alle tijd hebt, je oren het dan weer minder doen

Is het niet zo dat
na je pensioen, niets het meer doet

Geplaatst: za 28 jan 2006, 22:55
door Pjotr
SARK schreef:Pjotr schreef:Ziet er idd erg mooi uit

Als je de tijd maar hebt he ...........
"Tis jammer dat als je na je pensioen wel alle tijd hebt, je oren het dan weer minder doen

Is het niet zo dat
na je pensioen, niets het meer doet

Daar zijn de meningen verdeeld over

Maar bedoelde idd pensioenering, oftewel met pensoien gaan

Geplaatst: za 28 jan 2006, 23:16
door SARK
Ik dacht dat jij "tijdens" je pensioen bedoelde, na je pensioen ben je volgens mij dood

Geplaatst: za 28 jan 2006, 23:34
door Henkjan
SARK schreef:Ik dacht dat jij "tijdens" je pensioen bedoelde, na je pensioen ben je volgens mij dood

hangt van je pensioen af

Geplaatst: zo 29 jan 2006, 1:13
door SARK
Henkjan schreef:hangt van je pensioen af

Ehm, correct.
Geplaatst: zo 29 jan 2006, 7:32
door Leeuwarden
Jongens! Even niet mijmeren over de toekomst graag! Back on topic! Wie maakt ook zo'n ding?