http://www.michaelgaedtke.de/workshop2.html
Is er nog een objectivist die een link heeft naar een dome-tweeter? Bijvoorkeur zonder ferrofluid? Zelfbouw natuurlijk...
Moderator: Beheerdersteam
Daar zijn de meningen verdeeld overSARK schreef:Is het niet zo dat na je pensioen, niets het meer doetPjotr schreef:Ziet er idd erg mooi uitAls je de tijd maar hebt he ...........
"Tis jammer dat als je na je pensioen wel alle tijd hebt, je oren het dan weer minder doen