Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met de Opus DAC (http://www.twistedpearaudio.com/digital/opus.aspx). Ik ga volgende week naar San Francisco en heb de mogelijkheid er 1 te bestellen en daar af te laten leveren. Scheelt toch weer verzendkosten. Nu mn preamp en de UCD's goed draaien moet ik toch iets nieuws verzinnen
Ik heb nu een oude denon DA500 dac. Dus, als volgende project wil ik graag een compactere DAC maken die ook een hogere resolutie aan kan.
Als er iemand ervaring mee heeft hoor ik t graag, met name over het geluidsbeeld. Op headifi.org wordt ie geroemd om zn soundstage...terwijl op andere fora dit juist weer als zwam punt wordt genoemd....
groeten
Satefan
