Pagina 1 van 1

mijn set een vraagje

Geplaatst: do 17 mei 2012, 18:31
door samuelb1002
Hallo

Mijn boxen zijn al een jaar of twee klaar mijn versterkertje zal nog een paar weekje duren maar daar komt ook een eind aan ...


Vandaag heb ik mijn versterker en boxen aan mijn samsung TV gehangen. via een DNLS server komen mijn films en muziek binnen op mijn TV. Dat is voor mij zeer handig dus ik gebruik de interface van de TV om mijn i-tunes bib op mijn stereo te spelen. Alleen de input van mijn TV naar de versterker is via de headphone poort van mijn TV mijn optische digitale output kan ik niet linken aan mijn analoge versterker.

Lijkt mij niet ideaal dus volgende vraag moet ik dat optisch signaal oppikken en dan via een soort van DAC op mijn versterker aansluiten ???


Samuel

Re: mijn set een vraagje

Geplaatst: do 17 mei 2012, 18:45
door Kappa7
Ja dat is de mooiste oplossing

Re: mijn set een vraagje

Geplaatst: do 17 mei 2012, 18:47
door samuelb1002
Hey

Kan die DAC in zelfbouw en wat raden jullie aan.

Samue

Re: mijn set een vraagje

Geplaatst: do 17 mei 2012, 20:48
door cool
Eenvoudige converter, werkt prima en niet duur.
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=digi ... m270.l1313