Een aparte view mode voor ingelogde gebruikers?
Geplaatst: za 12 mei 2012, 22:53
Hallo moderators,
Misschien kan het al veel langer, maar misschien is de vraag ook voor jullie nieuw:
Ik zie door de bomen het bos niet in dit veel gebruikte forum, en eigenlijk zou het heel handig zijn als je per gebruiker berichten en/of Topics kunt "deleten of hiden".
Hier bedoel ik mee dat ik topics die ik helemaal niet interressant vindt kan weggooien, zodat het een stuk overzichtelijker/rustiger/duidelijker wordt.
Natuurlijk moet je ze niet echt weg kunnen gooien, maar in ieder geval per gebruiker zelf niet meer zichtbaar.
Dit zou fijn zijn voor hele topics die je niet interessant vindt, maar ook voor reacties in een topic.
Het fijne hiervan is dat je uiteindelijk alleen de topics en berichten overhoud die je zelf interessant vindt....
Is dit mogelijk, of technisch veel te moeilijk?
Misschien kan het al veel langer, maar misschien is de vraag ook voor jullie nieuw:
Ik zie door de bomen het bos niet in dit veel gebruikte forum, en eigenlijk zou het heel handig zijn als je per gebruiker berichten en/of Topics kunt "deleten of hiden".
Hier bedoel ik mee dat ik topics die ik helemaal niet interressant vindt kan weggooien, zodat het een stuk overzichtelijker/rustiger/duidelijker wordt.
Natuurlijk moet je ze niet echt weg kunnen gooien, maar in ieder geval per gebruiker zelf niet meer zichtbaar.
Dit zou fijn zijn voor hele topics die je niet interessant vindt, maar ook voor reacties in een topic.
Het fijne hiervan is dat je uiteindelijk alleen de topics en berichten overhoud die je zelf interessant vindt....
Is dit mogelijk, of technisch veel te moeilijk?