Ik stel me graag even voor...
Moderator: Beheerdersteam
-
jandecoster
Ik stel me graag even voor...
Dag iedereen, Ik ben Jan Decoster, 45 jaar, uit Brugge, Vlaanderen. Op school ( ondertussen al een ver verleden
) heb ik elektronica gestudeerd. Als muziekliefhebber ben ik op zoek naar een zelfbouwontwerp voor een paar boekenplankluidsprekers. Ik hoop op dit forum mijn kennis van filters en luidsprekers enzo te kunnen opfrissen/bijschaven. Als startproject zou ik graag een setje kunnen bouwen van een kleine 200 Euro per paar. ( Aangezien je een paar Dali Zensor 1 kan kopen voor 260 Euro/paar moet dit toch haalbaar zijn, me dunkt). Ik heb alvast genoeg materiaal liggen in mijn garage. ik hoop van hier dus veel info en eventueel hulp te vinden. Als laatste stel ik me de vraag of er hier nog Vlamingen "rondlopen" 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: Ik stel me graag even voor...
Hallo Jan, welkom hier!
En ja, de vlamingen zijn goed vertegenwoordigd hier (we kunnen de wederzijdse grappen goed plaatsen
), het is niet voor niets dat we niet alleen zelfbouwaudio.nl maar ook zelfbouwaudio.be zijn 
En ja, de vlamingen zijn goed vertegenwoordigd hier (we kunnen de wederzijdse grappen goed plaatsen