Hallo,
Ik ben Ricky ik ben 26 jaar en kom uit Brabant.
Ik heb me aan gemeld op dit forum omdat ik me verder wil verdiepen in het maken van speakers.
Mijn ervaring hier in is tot nu toe beperkt gebleven tot een aantal sub kistjes voor in de auto. Aangezien dit voor mij tegenwoordig allemaal niet meer zo hoeft maar ik wel gek ben op goed geluid en wil ik me nu een beetje richten op speaker voor thuis.
Ik ben op dit moment in bezit van een aantal JBL LX66 speaker. Deze heb ik gekregen van mijn oom. Hij deed deze weg omdat de faom randen waren vergaan en dacht dat repareren geen optie was. Ik heb ze laten repareren en mag er nu van genieten.
Het enige nadeel voor mij is het formaat van de speakers, ze zijn eigenlijk te groot voor mijn woonkamer. Hier door ben ik rond gaan kijken naar de opties die er waren. Verkopen is niet echt een optie ( voor mij ), dus kreeg ik het idee om nieuwe speaker kast te maken. Dit eventueel met een aantal nieuwe drivers. Heb hier al een aantal opties voor gevonden maar hoop dat ik hier nog wat extra hulp krijg voor mijn definitieve beslissing.
Ricky Stelt zich voor
Moderator: Beheerdersteam
-
rickybosmans
Re: Ricky Stelt zich voor
Welkom ricky,
Ga eens kijken op de zelfbouwaudiodag in breda, dan zie je veel van de leden irl en kun je de fraaiste creaties bewonderen en inspiratie opdoen.
groetjes en veel plezier
jan
Ga eens kijken op de zelfbouwaudiodag in breda, dan zie je veel van de leden irl en kun je de fraaiste creaties bewonderen en inspiratie opdoen.
groetjes en veel plezier
jan
-
rickybosmans
Hallo Jan,
Bedankt voor de uitnodiging. Als mijn werk het toestaat komt ik zeker kijken.
Bedankt voor de uitnodiging. Als mijn werk het toestaat komt ik zeker kijken.
- A3Baak
Welkom hier, hoop zelf ook nog eens een versterker in elkaar te zetten. Nu nog geen flauw benul van hoe of wat.