Pagina 1 van 1

voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 14:07
door Wowly
19 mei?
26 mei?

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 14:12
door Vinculum
Ik zou nog een optie 'Geen voorkeur' toevoegen. Mij maakt het bijv niet uit.

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 15:49
door RobertD
19 mei is volgens de schoolkalender "Hemelvaartvakantie". De zaterdag sluit aan op Hemelvaartdag en de vrijdag daarna. Voor veel mensen een lang weekend waarin korte vakantietripjes gemaakt worden.

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 15:57
door bcvdb
Zaterdag 26 mei is het Pinkpop...
Misschien dat daar ook een aantal muziekliefhebbers heen gaan...

Ik ga wel, maar alleen de maandag. Even kijken of The Boss nog steeds wel de baas is op het podium :twisted:

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 16:09
door Henkjan
RobertD schreef:
19 mei is volgens de schoolkalender "Hemelvaartvakantie". De zaterdag sluit aan op Hemelvaartdag en de vrijdag daarna. Voor veel mensen een lang weekend waarin korte vakantietripjes gemaakt worden.
het voordeel is dat je 2 vrije dagen hebt om je spullen af te krijgen voor Breda :lol:

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 16:19
door ray5150
Graag de 19e, want de 26e moet mijn vrouw werken...

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 16:38
door hannesie
Nu moet het haast wel op de 19e. :oops:


Anders maakt hij (ray5150) die "Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker." niet af. :rofl:

Mij maakt het niet uit.

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 16:52
door Barry2001
19e, na Hemelvaart is hoogst ongelukkig. Veel mensen hebben de donder- en vrijdag vrij waardoor ze er een paar dagen tussen uitgaan. Zou het jammer vinden als het dan is, wordt voor mij in elk geval een afzegging, ben vast niet de enige.

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 16:57
door Marp
De 19e? Je kan wel stiekum hopen op een traktatie, maar op mijn verjaardag kom ik niet. [-(

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 20:41
door mischa72
ray5150 schreef:
Graag de 19e, want de 26e moet mijn vrouw werken...
Oe Ray, hebben we dan voor de 1e keer een conflict?

Graag de 26e, de 19e zijn we aan het opruimen na de heilige communie van mijn dochtertje.

Groeten,
Mischa

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 21:16
door Pjotr
ray5150 schreef:
Graag de 19e, want de 26e moet mijn vrouw werken...
??? Snap ik niet? Moet je vrouw helpen sjouwen dan of moet jij je vrouw helpen werken?

Ah snap hem al, iemand moet voorkomen dat de kids het huis slopen :lol:

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: do 08 mar 2012, 21:17
door BertDB
volgens mij had ik de voorkeur niet in het begin van mei.
Voor mij kunnen beide dus :mrgreen:

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: zo 18 mar 2012, 11:11
door gelly
hoi

zeer graag de 26e
ik ben de 19e int buitenland

en ik kijk er verschrikkelijk naar uit
zodus, de 26eeeeee :)

met dank

Re: voorkeur datum zba luisterdag breda

Geplaatst: ma 19 mar 2012, 13:16
door Wowly
het wordt dan de 26e. Ik snap dat hierdoor sommigen niet kunnen komen, wat ik natuurlijk zeer betreur, er moet echter een kueze gemaakt worden.

topic wordt gesloten bij deze

groetjes en bedankt voor de input!!!

jan