voorkeur datum zba luisterdag breda
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
voorkeur datum zba luisterdag breda
19 mei?
26 mei?
26 mei?
- Vinculum
- Contacteer:
Re: voorkeur datum zba luisterdag breda
Ik zou nog een optie 'Geen voorkeur' toevoegen. Mij maakt het bijv niet uit.
- RobertD
- Contacteer:
19 mei is volgens de schoolkalender "Hemelvaartvakantie". De zaterdag sluit aan op Hemelvaartdag en de vrijdag daarna. Voor veel mensen een lang weekend waarin korte vakantietripjes gemaakt worden.
Zaterdag 26 mei is het Pinkpop...
Misschien dat daar ook een aantal muziekliefhebbers heen gaan...
Ik ga wel, maar alleen de maandag. Even kijken of The Boss nog steeds wel de baas is op het podium
Misschien dat daar ook een aantal muziekliefhebbers heen gaan...
Ik ga wel, maar alleen de maandag. Even kijken of The Boss nog steeds wel de baas is op het podium
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
het voordeel is dat je 2 vrije dagen hebt om je spullen af te krijgen voor BredaRobertD schreef:19 mei is volgens de schoolkalender "Hemelvaartvakantie". De zaterdag sluit aan op Hemelvaartdag en de vrijdag daarna. Voor veel mensen een lang weekend waarin korte vakantietripjes gemaakt worden.
Graag de 19e, want de 26e moet mijn vrouw werken...
Nu moet het haast wel op de 19e.
Anders maakt hij (ray5150) die "Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker." niet af.
Mij maakt het niet uit.
Anders maakt hij (ray5150) die "Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker." niet af.
Mij maakt het niet uit.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
19e, na Hemelvaart is hoogst ongelukkig. Veel mensen hebben de donder- en vrijdag vrij waardoor ze er een paar dagen tussen uitgaan. Zou het jammer vinden als het dan is, wordt voor mij in elk geval een afzegging, ben vast niet de enige.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
De 19e? Je kan wel stiekum hopen op een traktatie, maar op mijn verjaardag kom ik niet. 
Oe Ray, hebben we dan voor de 1e keer een conflict?ray5150 schreef:Graag de 19e, want de 26e moet mijn vrouw werken...
Graag de 26e, de 19e zijn we aan het opruimen na de heilige communie van mijn dochtertje.
Groeten,
Mischa
??? Snap ik niet? Moet je vrouw helpen sjouwen dan of moet jij je vrouw helpen werken?ray5150 schreef:Graag de 19e, want de 26e moet mijn vrouw werken...
Ah snap hem al, iemand moet voorkomen dat de kids het huis slopen
volgens mij had ik de voorkeur niet in het begin van mei.
Voor mij kunnen beide dus
Voor mij kunnen beide dus
hoi
zeer graag de 26e
ik ben de 19e int buitenland
en ik kijk er verschrikkelijk naar uit
zodus, de 26eeeeee
met dank
zeer graag de 26e
ik ben de 19e int buitenland
en ik kijk er verschrikkelijk naar uit
zodus, de 26eeeeee
met dank
het wordt dan de 26e. Ik snap dat hierdoor sommigen niet kunnen komen, wat ik natuurlijk zeer betreur, er moet echter een kueze gemaakt worden.
topic wordt gesloten bij deze
groetjes en bedankt voor de input!!!
jan
topic wordt gesloten bij deze
groetjes en bedankt voor de input!!!
jan