Pagina 1 van 1

XBMC: Error

Geplaatst: zo 26 feb 2012, 9:54
door palermaaudio
Bij het opstarten van XBMC krijg ik de volgende foutmelding:

CApplication::Create()failed - check log file and that it is writable

Hoe kan ik dit probleem oplossen. Op mijn laptop draait hij goed, maar op de mediapc niet.

Het is een pentium 4 met 256 mb intern. Windows XP Lite Pliek versie.

Re: XBMC: Error

Geplaatst: zo 26 feb 2012, 10:40
door MichaelB
Google is je vriend :mrgreen:

Volgens mij staat de oplossing in deze link: http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=78068&page=3

256MB lijkt me wat heel weinig voor XBMC of is dit een speciale versie?

Re: XBMC: Error

Geplaatst: ma 27 feb 2012, 10:06
door WielkeB
inderdaad wel erg krap voor XBMC... maar kan me voorstellen dat een P4 met 256Mb...zelfs moeite heeft met het draaien van de default skin... zou toch een wat zwaardere config pakken...of een Apple TV :wink:

Re: XBMC: Error

Geplaatst: ma 27 feb 2012, 17:21
door palermaaudio
ik denk dat ik het probleem al weet. ik gebruik dit station altijd remote desktop. en zoals ik kan lezen gaat het dan fout. maar even een board en muis aansluiten en weer proberen :wink: