XBMC: Error
Geplaatst: zo 26 feb 2012, 9:54
Bij het opstarten van XBMC krijg ik de volgende foutmelding:
CApplication::Create()failed - check log file and that it is writable
Hoe kan ik dit probleem oplossen. Op mijn laptop draait hij goed, maar op de mediapc niet.
Het is een pentium 4 met 256 mb intern. Windows XP Lite Pliek versie.
CApplication::Create()failed - check log file and that it is writable
Hoe kan ik dit probleem oplossen. Op mijn laptop draait hij goed, maar op de mediapc niet.
Het is een pentium 4 met 256 mb intern. Windows XP Lite Pliek versie.