XBMC: Error

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
palermaaudio
Berichten: 169
Lid geworden op: za 12 nov 2011, 21:54
Locatie: Oberlangen
Contacteer:

XBMC: Error

Bericht door palermaaudio »

Bij het opstarten van XBMC krijg ik de volgende foutmelding:

CApplication::Create()failed - check log file and that it is writable

Hoe kan ik dit probleem oplossen. Op mijn laptop draait hij goed, maar op de mediapc niet.

Het is een pentium 4 met 256 mb intern. Windows XP Lite Pliek versie.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: XBMC: Error

Bericht door MichaelB »

Google is je vriend :mrgreen:

Volgens mij staat de oplossing in deze link: http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=78068&page=3

256MB lijkt me wat heel weinig voor XBMC of is dit een speciale versie?
Gebruikersavatar
WielkeB
Berichten: 155
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 9:02
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: XBMC: Error

Bericht door WielkeB »

inderdaad wel erg krap voor XBMC... maar kan me voorstellen dat een P4 met 256Mb...zelfs moeite heeft met het draaien van de default skin... zou toch een wat zwaardere config pakken...of een Apple TV :wink:
palermaaudio
Berichten: 169
Lid geworden op: za 12 nov 2011, 21:54
Locatie: Oberlangen
Contacteer:

Re: XBMC: Error

Bericht door palermaaudio »

ik denk dat ik het probleem al weet. ik gebruik dit station altijd remote desktop. en zoals ik kan lezen gaat het dan fout. maar even een board en muis aansluiten en weer proberen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”