goeiedag allemaal ik ben nu al een week aan het zoeken naar hoe een meetbox in elkaar gezet moet worden.
maar ik kom overal andere weerstand waardes tegen en dan met of zonder versterkt.
en dan hier en daar een schakelaar. ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik kwam op internet deze meet box tegen
http://soundhobby.com/measurementsystem.htm
die is heel erg simpel maar is die ook correct?
en welke weerstand moet ik dan hebben?
ik kwam namelijk ook de meetbox (productie lijn) van b-force tegen.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=6166
en die ziet er ook wel goed uit en relatief simpel heeft hij of iemand anders hier misschien een
circuit tekening van?
mvg bvd patrick
simpele meetbox/jig
Moderator: Beheerdersteam
