Wel slim, lekker persoonlijke gegevens erop smijten en dan gezellig openstellen..
Blijkt nog een boek van Elektuur geweest te zijn !
http://mnierop.home.xs4all.nl/esl_boek_fikier/
Moderator: Beheerdersteam
jcgv schreef:Niet om negatief te zijn, maar valt dit niet onder het breken van copyright wetten?
als de auteur toestemming heeft gegeven is het prima, zo nee dan is dit inderdaad een inbreuk op auteursrecht.otitis schreef:Volgens mij weet E. Fikier (de auteur) hier van en is het met zijn toestemming..
Dus toch maar eerst op zoek naar een bron die een eventuele toestemming nadrukkelijk bevestigt, of... verwijzen naar die andere publicatie over het boek.Hoofdstuk00x.pdf schreef:ISBN 90-5381-029-3
NUGI 433
Eerste druk oktober 1993
© 1993 Uitgeversmaatschappij Elektuur BV
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of open baar gemaakt door mid-del van druk,
fotokopie, microfilm of op welke andere wij ze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming
van de uitgever.
Alle rechten voorbehouden.
De uitgever aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onvolkomenheden die, ondanks alle redactionele
en auteurlijke zorgvuldigheid, in dit boek aanwezig zouden kunnen zijn.
Zo zitten autheursrechten niet in elkaar. Als persoon kan je het jezelf permitteren om een afwijkende mening te hebben en daarnaar te handelen. Als forum niet.otitis schreef:Het boekje wordt inmiddels al langere tijd niet meer uitgegeven, dus de verkoop heeft er niet onder te lijden.
Of course, het gaat niet om downloaden maar om linken naar. Scherp HJ !!Henkjan schreef:Het linken naar download locaties is ook strafbaar, en dat kunnen we als forum dus niet toelaten.
het lijkt er in dit geval wel op dat er toestemming is van de schrijver, maar ik wil dat toch graag zeker weten. komt die niet vlot dan haal ik de link weg.