SB Acoustics SATORI MW 16 P
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Contacteer:
SB Acoustics SATORI MW 16 P
Ik weet niet of sommige hem al kennen maar ik wou m even onder de aandacht brengen .
Van de 2 voormalige scan-speak medewerkers ontworpen.
SB Acoustics SATORI MW 16 P , membraam lijkt wel familie van een vifa NE model en als ik de korf en magneet bekijk een vifa-scanspeak mengeling . Het ding lijkt-is bijna een breedbander Alleen jammer van het dipje net boven de 1000hz , maar dat zie je juistem wel weer vaker bij breedbanders .
Van de 2 voormalige scan-speak medewerkers ontworpen.
SB Acoustics SATORI MW 16 P , membraam lijkt wel familie van een vifa NE model en als ik de korf en magneet bekijk een vifa-scanspeak mengeling . Het ding lijkt-is bijna een breedbander Alleen jammer van het dipje net boven de 1000hz , maar dat zie je juistem wel weer vaker bij breedbanders .
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Re: SB Acoustics SATORI MW 16 P
Meestal is dat een dip die veroorzaakt wordt door de rolrand.bas focal m180 schreef:Alleen jammer van het dipje net boven de 1000hz , maar dat zie je juistem wel weer vaker bij breedbanders .
Schijnen toch een aantal fabrikanten moeite mee te hebben om die de baas te zijn.
Mooie kloon trouwens
Ik vind hem beter ogen dan die Scanspeaks (daarvan vind ik membraan echt foeilelijk)
deze vind ik ook niet erg fraai........
doe mij maar een eton conus!
- bas focal m180
- Contacteer:
De zwarte etons met heat pipe wel ja maar die nieuwe met vies groen niet , echt vies kleurtje .dre schreef:deze vind ik ook niet erg fraai........
- bas focal m180
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
hebben ze allemaal last van hoor, alleen deze jongens publiceren een eerlijke curveb_force schreef:Meestal is dat een dip die veroorzaakt wordt door de rolrand.
Schijnen toch een aantal fabrikanten moeite mee te hebben om die de baas te zijn.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Nee hoor, er zijn technieken zat om daar van af te komen (of het iig een stuk minder erg te maken)Henkjan schreef:hebben ze allemaal last van hoor, alleen deze jongens publiceren een eerlijke curveb_force schreef:Meestal is dat een dip die veroorzaakt wordt door de rolrand.
(zie: Loudspeaker Handbook, John Eargle en/of Loudspeaker and Headphone Handbook, John Borwick)
- bas focal m180
- Contacteer:
vaak zie je het als bult gevolgt door een dal , dus niet hoger inzetbaat , als deze dip zonder vervorming plaats vindt is het nog acceptabel .b_force schreef:Nee hoor, er zijn technieken zat om daar van af te komen (of het iig een stuk minder erg te maken)Henkjan schreef:hebben ze allemaal last van hoor, alleen deze jongens publiceren een eerlijke curveb_force schreef:Meestal is dat een dip die veroorzaakt wordt door de rolrand.
(zie: Loudspeaker Handbook, John Eargle en/of Loudspeaker and Headphone Handbook, John Borwick)
@dré ...dat is wel een verschil , vroegere foto's van eton's waaren wel mooi zwart .
terug koment op de SB , die prijs is niet des SB €288 mag je neer tellen .