Mogelijk zijn er mensen die wel inhoudelijk aan de wiki willen bijdragen, maar die geen idee hebben hoe je de tekst plaatst, of die dat gewoon wat te omslachtig vinden. Ook van deze mensen zijn bijdragen welkom, dus laat dit je niet tegenhouden. Anderen vinden het misschien leuker om aan de wiki te werken dan tekst te bedenken, en anders zijn er nog de de leden van het ZBA-team die het met alle plezier willen plaatsen.
Laat het dus gewoon even in dit topic of aan een van deze forumleden weten als je wat hebt aan te leveren.
Oproep voor tekst aan wie deze liever niet zelf plaatst
Moderator: Beheerdersteam
