Pagina 1 van 4

De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: ma 16 jan 2012, 22:19
door Henkjan
De lijnen zijn open t/m 31.1.2012 22:00

Zie dit topic voor de nominaties en links naar bouwtopics etc

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: ma 16 jan 2012, 22:31
door Heatside
Bij deze gestemd op mtb's SimPole. Er zijn enorm veel mooie projecten voorbij gekomen maar deze siert van eenvoud.

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: ma 16 jan 2012, 23:04
door hannesie
Ik heb 5 van de genomineerde speakers gehoord. :mrgreen:

Ik weet dus wel wat ik kies !!
Niet op mijn eigen setje, alhoewel dat wel door de anderen is gehoord, maar wel een heel mooie. :kwijl:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 0:02
door b_force
Waarom staat Martijn er twee keer in?

Die dipool is van kp (kevin) hoor, niet van Martijn.
Van Martijn is een cardiode.

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 0:21
door RobertD
mmm, was die van Dre wel helemaal klaar in 2011??

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 0:32
door hannesie
RobertD schreef:
mmm, was die van Dre wel helemaal klaar in 2011??
Ik was er in december om te luisteren, de klus was wel geklaard, maar er zijn wat componenten vervangen voor een betere kwaliteit.
Dat is, wat ik meen, dat er nog is gebeurd. :mrgreen:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 4:34
door Olaf Analogue
Dit jaar ging mijn stem naar Hondasnl's Overhauled Vifa Basis.

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 8:48
door Henkjan
b_force schreef:
Waarom staat Martijn er twee keer in?

Die dipool is van kp (kevin) hoor, niet van Martijn.
Van Martijn is een cardiode.
:oops: aangepast

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 22:01
door Pjotr
Hij staat niet in het lijstje maar mijn stem gaat toch wel naar deze voor de meest originele uitvoering:
kerke 18.jpeg
kerke 18.jpeg (39.28 KiB) 3098 keer bekeken
Kan ie er nog bij HJ?

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 22:10
door Henkjan
de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd :lol:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 22:14
door Pjotr
Henkjan schreef:
de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd :lol:
Mwah, 4 pagina's lang :roll: :mrgreen:

Blijft dan natuurlijk een rare poll waarvan HJ de spelregels privé vast stelt en naar willekeur invult...

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: di 17 jan 2012, 22:50
door Henkjan
Pjotr schreef:
Henkjan schreef:
de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd :lol:
Mwah, 4 pagina's lang :roll: :mrgreen:

Blijft dan natuurlijk een rare poll waarvan HJ de spelregels privé vast stelt en naar willekeur invult...
ah, dit zeker: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 15&t=12795
tja, ik als stijfkop van boven de rivieren volg dat feest niet zo (en de topics er over blijkbaar ook niet)

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: wo 18 jan 2012, 8:41
door asterduc
2 jaar lang constant de perfectie proberen benaderen, bijna 2000 reacties verzamelen en dan uiteindelijk met een prachtwerk eindigen, ... het doet me terugdenken aan de oer-concave.
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Mijn stem gaat naar de Termino.

Toch wel jammer dat we geen 2de en 3de kandidaat mogen prikken want ik had graag nog enkele projecten op het podium willen plaatsen.

Helemaal mooi zou een stem zijn op 3 verschillende kriteria:
- design en afwerking
- ontwerp en exclusiviteit
- educatieve waarde

Ed

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: wo 18 jan 2012, 18:21
door b_force
Technisch vernuft en toepassen theorie/praktijk mis ik nog in dat rijtje.
(of versta je dat onder ontwerp?)

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: wo 18 jan 2012, 18:33
door dre
dank je ed!

jij weet inderdaad als geen ander hoeveel plezier en ellende in zo`n project gaat zitten! :mrgreen:

koste me 2 jaar van m`n leven,maar dan heb je ook wat! :rofl:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 9:35
door Arno
Het verbaast mij eigenlijk nogal dat de termino's niet meteen met afstand de meeste stemmen hebben gekregen. Tot nu toe tenminste.
Is het te voor de hand liggend om daarop te stemmen? :mrgreen:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 9:54
door satefan
Gestemd op de Termino's van Dre...close call met de Vifa Overhaul....maar de afwerking van de Termino's maken me bijna emotioneel ;-)

Satefan

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 9:59
door meiborg
Mwuahahaha het idee van verschillende gategoriën vind ik ook leuk.. "en de prijs voor grootste flater gaat naar.." mwuahahahaha

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 10:40
door Henkjan
meiborg schreef:
Mwuahahaha het idee van verschillende gategoriën vind ik ook leuk.. "en de prijs voor grootste flater gaat naar.." mwuahahahaha
die is goed! maar dan mogen menen alleen zichzelf nomineren

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 12:50
door Arno
meiborg schreef:
Mwuahahaha het idee van verschillende gategoriën vind ik ook leuk.. "en de prijs voor grootste flater gaat naar.." mwuahahahaha
Had je nog een eigen project in gedachte? :mrgreen:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 13:01
door Wowly
Ik vind de termino van dré een top-notch ontwerp. Echter heb ik gestemd op de speaker va vinculum, omdat ik dat een weergaloos mooie speaker vind. Het het allemaal klinkt weet ik niet, ik heb ze niet gehoord, dus dat is een lastig criterium.

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 13:25
door jeroen_d
Pjotr schreef:
Henkjan schreef:
de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd :lol:
Mwah, 4 pagina's lang :roll: :mrgreen:

Blijft dan natuurlijk een rare poll waarvan HJ de spelregels privé vast stelt en naar willekeur invult...
Het proces is helder, ook al was de reactie van HJ erop gebaseerd dat hij het project dat jij toonde nog helemaal niet eerder had gezien. Het nomineren is op een gegeven moment afgerond, zie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 5#p1561305 . Dat wordt duidelijk vermeld tijdens de nominatieronde waarvoor een apart topic werd geopend.

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 13:36
door Candisa
Ik hou van de eenvoud van een simpele recht-toe-recht-aan 3-weg speaker zoals die van jeroen_d, maar omwille van hogere winstkans en uiteraard ook het zeer fraaie design stem ik op de Termino's.

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 16:41
door meiborg
@ Arno:

Alleen maar haha, hoe vaak mag je jezelf nomineren Henkjan?

Mvg Reinder

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: zo 22 jan 2012, 17:06
door cobaltjeh
Eigenlijk zou je 20 punten moeten hebben die je over de verschillende projecten mag verdelen, want stemmen is nu wel erg moeilijk. Ze verdienen het allemaal!