6 kanaals Minidsp, Minidigi, Fetzilla x 4 en L15D x 2

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

meiborg

6 kanaals Minidsp, Minidigi, Fetzilla x 4 en L15D x 2

Bericht door meiborg »

Het doel:

Ik heb afgelopen jaar zo goed als alle spullen bij elkaar gesprokkeld om twee prachtige 4-weg dipolen te bouwen. Ik wil daarvoor per kant 1 minidsp 2x4 gaan gebruiken. Voordat ik begin met bouwen moet ik ze natuurlijk aan kunnen sturen, dat houdt in dat er dus eerst een 8 kanaals versterker gemaakt moet worden.

De voorwaarden voor mijn project:

- Het moet, dat is een van de dingen die ik leuk vind aan zelfbouw, voor een redelijk budget te bouwen zijn. Ik wil bang for my bucks!
- De opzet moet flexibel zijn, in toekomstige projecten wil ik hem in verschillende configuraties toe kunnen passen.
- Niet te ingewikkeld, ik ben handig maar geen electro-technicus!
- Het hoeft geen ultra-fi te zijn, het moet wel lekker klinken.

De aanpak:

Verschillende opties zijn voorbij gekomen maar uiteindelijk heb ik besloten om mijn heil te zoeken in een oplossing met tripath tk2050 bordjes, ik heb de Topping kant en klare tk2050 oplossing gehoord en vond die zeer goed klinken voor zijn prijs.