Pagina 1 van 1

gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 0:32
door bert stoltenborg
Alle zeurneuzen en betweters en doordrammers en simuleerders en normale mensen hier een goed nieuwjaar!
:mrgreen: :mrgreen:

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 0:50
door anonamemouse
bert stoltenborg schreef:
Alle zeurneuzen en betweters en doordrammers en simuleerders en normale mensen hier een goed nieuwjaar!
:mrgreen: :mrgreen:
Ah... Ik wordt ook genoemd. :D

Jij en verder iedereen hier op het forum de allerbeste en muzikaalste wensen die maar mogelijk zijn!
Een FANTASTISCH nieuwjaar toegewenst!

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 11:02
door piet1955
Iedereen een fantastisch zelfbouw jaar. :rock: :rock:

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 11:05
door Teigetje
Iedereen een geweldig jaar met weinig oeps momenten, veel bouw- en luistergenot en een goede gezondheid gewenst!

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 12:20
door jeroen_d
bert stoltenborg schreef:
Alle zeurneuzen en betweters en doordrammers en simuleerders en normale mensen hier een goed nieuwjaar!
:mrgreen: :mrgreen:
Ha, je hebt jezelf in het meervoud een goed nieuwjaar gewenst!

Een heel fijn en gezond nieuwjaar voor allen toegewenst en dat iedereen ondanks de werkdrukte toch maar flink veel mag posten op ons mooie forum!

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 18:03
door audioot
van hier ook voor iedereen de beste wensen en vooral veel (bouw)plezier
mvg
audioot

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 19:10
door Ronkel
Zo Bert, je bent er vroeg bij op het forum! Iedereen een muzikaal en gelukkig 2012 gewenst! :D

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 19:14
door RobertD
Ook uit Alphen een heel goed 2012 gewenst, met veel vrije tijd om veel mooie projecten af te ronden!!!

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 20:26
door Wowly
Beste wensen luitjes!!!

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: zo 01 jan 2012, 22:16
door hannesie
Van mijn kant ook schone oren toegewenst en dan schone voedingen :mrgreen: , en veel gezondheid, voor zover dat wil lukken.

En dat laatste is dan ook wel heel belangrijk, anders is het niet echt genieten van de muziek.

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: ma 02 jan 2012, 0:39
door Pjotr
Van af hier ook aan iedereen de beste wensen :proost:

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: ma 02 jan 2012, 8:25
door TheoK
Ook vanaf het noorden iedereen een gezond en knutselrijk 2012.

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: ma 02 jan 2012, 9:35
door EppeRRR
Ook vanuit Drenthe een goed, gezond en gelukkig 2012 !!!

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: ma 02 jan 2012, 14:30
door Fokko
Iedereen een voorspoedig 2012 toegewenst! Goed voornemen; projecten afronden :wink: Dat het nieuwe jaar veel buizen met zich mee mag brengen.

Re: gelukkig nieuwjaar

Geplaatst: ma 02 jan 2012, 15:14
door Jerommel
de beste wensen