gelukkig nieuwjaar
Moderator: Beheerdersteam
-
bert stoltenborg
- Ook commercieel actief
- Berichten: 464
- Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:52
gelukkig nieuwjaar
Alle zeurneuzen en betweters en doordrammers en simuleerders en normale mensen hier een goed nieuwjaar!

- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: gelukkig nieuwjaar
Ah... Ik wordt ook genoemd.bert stoltenborg schreef:Alle zeurneuzen en betweters en doordrammers en simuleerders en normale mensen hier een goed nieuwjaar!
![]()
Jij en verder iedereen hier op het forum de allerbeste en muzikaalste wensen die maar mogelijk zijn!
Een FANTASTISCH nieuwjaar toegewenst!
Re: gelukkig nieuwjaar
Iedereen een geweldig jaar met weinig oeps momenten, veel bouw- en luistergenot en een goede gezondheid gewenst!
Re: gelukkig nieuwjaar
Ha, je hebt jezelf in het meervoud een goed nieuwjaar gewenst!bert stoltenborg schreef:Alle zeurneuzen en betweters en doordrammers en simuleerdersen normale mensenhier een goed nieuwjaar!
![]()
Een heel fijn en gezond nieuwjaar voor allen toegewenst en dat iedereen ondanks de werkdrukte toch maar flink veel mag posten op ons mooie forum!
Re: gelukkig nieuwjaar
van hier ook voor iedereen de beste wensen en vooral veel (bouw)plezier
mvg
audioot
mvg
audioot
Re: gelukkig nieuwjaar
Zo Bert, je bent er vroeg bij op het forum! Iedereen een muzikaal en gelukkig 2012 gewenst! 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: gelukkig nieuwjaar
Ook uit Alphen een heel goed 2012 gewenst, met veel vrije tijd om veel mooie projecten af te ronden!!!
Re: gelukkig nieuwjaar
Van mijn kant ook schone oren toegewenst en dan schone voedingen
, en veel gezondheid, voor zover dat wil lukken.
En dat laatste is dan ook wel heel belangrijk, anders is het niet echt genieten van de muziek.
En dat laatste is dan ook wel heel belangrijk, anders is het niet echt genieten van de muziek.
Re: gelukkig nieuwjaar
Iedereen een voorspoedig 2012 toegewenst! Goed voornemen; projecten afronden
Dat het nieuwe jaar veel buizen met zich mee mag brengen.
