Mijn gedachte gaat uit naar een set hornspeakers, en dan met name de Fostex FE103 of 126.
Van beide versies heb ik de bouwtekening gedownload.
Op de bouwtekeningen wordt echter niet gesproken over een filter en demping materiaal
Weet iemand of hier een filter voor nodig is, en zo ja wat voor filter
En moet er nog demping materiaal worden toegepast, zo ja, wat voor soort, hoeveel en waar
Op dit forum heb ik het niet kunnen vinden.
Ook ben ik erg benieuwd of iemand één van deze speakers al heeft gebouwd en hoe deze bevallen.
Heeft iemand een andere/betere horn in gedachten in de prijsklasse tot € 150,00 voor een complete set speakers dan hoor ik dat uiteraard ook graag
Marcel.
